BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, 9 September 2009

Berbuka Puasa Di HOTEL LEGEND





Isnin lepas aku dipelawa oleh bos aku utk pergi berbuka puasa kat hotel...khikhikhi..free lak tu...apa lagi..Peluang emas ni..Pantang di ajak..aku on jer arr..Walaupun, aku ni sebenarnya bukannya sihat sangat..Baru lepas MC 2 hari kerana kena quarantin H1N1...

Lepas opis hour..aku ngan kwn2 opis janji nk gerak sesama utk ke hotel Legend..So, selepas diorang selesai solat asar..Kami pun gerak ramai²..tu pun aku dah lambat..6:30 baru kuar opis..Aku tumpang Kak Sue.khikhi..Maklumlah..Aku ni naik LRT jer..khikiki....



Bila sampai jer kat hotel tu, mak ai!! aku jakun jap...khikhi...bukan per..saje wat2 cam xpenah datang..Sedangkan Hotel ni la tempat aku main sorok² lari dari org UMNO..hahhahaa...Citer lama tu...



Makanan kat sini memang Sedap²..Maaflah..xdapat nk capt pic..Sebab sibuk nk makan...Aku xleh lepaskan makan yg lazat ni..khikhikhi...
tengah leka² makan xsedar jam dah pukul 9malam..mak ai...kena beransur dulu ni....huhu...

Terima Kasih kepada Mereka yang sudi belanja Kami berbuka Puasa ..Tahun depan jangan lupa yer....

Nota Kaki:
strawberi coklat memang fav aku laa...yg lain aku x kisah sangat...

0 ulasan: