BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 5 Julai 2009

REUNION yg TAK di RANCANG

ASSUNTARIAN

Memang betul² x di rancang.. Sepatutnya aku akan wat reunion dengan ex-student ASSUNTARIAN on ramadhan ni..TP lain lak jadi..Malam TADI, Are u aka PETAI..CAll ..nk jumpa aku .. dah dekat 10tahun siot aku x dengar suara minah tomboy ni..hahhahah..mane laa nk aku kenal..bole lak nk menyamar...beria-ria nk jumpa nk aku..aku yer kan jer laa..memang aku xde wat per...

Pagi2 lagi awek petai call aku...remind kat aku...nk deal utk jumpa..aku wat keputusan nk jumpa diorang kat KLCC jer..senang skit..Tapi, diorang lak yg agak jauh...So, last skali..Kiteorang wat keputusan utk berjumpa kat MID VALLEY..huh...CAmne aku nk ke sana..keta lak takde. BF lak kena keja arini..Nampaknya aku kena berdikari..hahahha
Buat pertama kalinya aku naik Komuter..dah lama aku xnaik.bukan apa..aku takut..ramaii sangat warga asing...dah laa aku sorang..aku sampai agak lewat skit..Janji nk jumpa dalam kul 12.aku sampai kul 2..ok la tu..aku dok jauh..khikki.....
1st skali petai dah tunggu aku kat ktm mid ...dah laa panas gila...erm..perut lapar...zura ajak makan tepayakki..ramai gila lak kat situ..terus ubah fikiran, g makan Kat KENNY ROGERS..agak ramai ..tp, sebab dah lapar, kena laa tunggu turn...


Selesai je makan, fasya baru laa sampai ngan buah hati kesayangan dia..lambat tul minah ayu sorang ni..sepanjang borak² tu, memang x kering gusi dgn gelagat petai yg suka mengusik org..sampai batuk dibuatnya...Gilaa laa petai, perangai x berubah.....lepas jer fasya kenyang makan set quater meal tu..dia ajak semua g umah YAYA..dia baru dapat baby boy..

















aku ikut jer arr..Yaya ni classmate aku dulu..xsangka dia kawin dulu..perangai yaya ni,cam kanak² rebina...sentiasa tersenyum jer..dalam diam jer dah ada husband ngan seorang anak..beruntung laa dia..

Menggila lama aku xjumpa diorang...hampir 10tahun siot x jumpa diorang..sejak family aku kena pindah ke KUALA LUMPUR dari PETALING JAYA.


Areyou
...dia ni 1 geng ngan ak
u..sama² tomboy..hahhaa..tp, dia jer x berubah² lagi...mungkin blum sampai seru..Masa zaman skola dulu, org gelar dia PETAI...org dia kecik jer..tp, mulut dia cam bertih jagung...xhenti bercakap..pastu suka sakat aku...dia memang suka buli aku...GF dia dulu kini slamanya si ZIRA tu...ntah bila korang ni sangkut..dahla duduk 1 flat dulu kan..aku suka kawan dia.Dia memang xlupa kawan laa...aku x sabar nk tengok dia naik pelamin..hahaha..

(ayu, ko igt x kita kena tangkap ngan viji masa kita ponteng skola g umah kawan aimi tu..menggila kan..sape ek yg menangis takut viji call mak bapak kite..)hahhah..kelakar kan petai..







ZIRA.. kawan aku sorang ni..dulu masa dok flat MPPJ tu, aku ngan dia 1 flat..sesama g skola..tp, aku x 1 class ngan dia...dulu masa skola..orgnya kecik jer..Masa aku jumpa ni..MAK ai!! makin membesar bagai johan....byk betul cite dia..








ZURA.. Dia ni masa skola dulu, dikatakan kembar ZIRA..mane x nya...sesama pendek..xcukup tinggi..ayu jer g skola..pakai tudung sopan santun jer....dia sekarang dan makin maju..dah ada bisnes..dia kendalikan bisness keluarga...dah kaya siot..makan tengah hari kat kenny rogerss, dia lah yg belanja..thx yer zura..nanti turn aku lak bla
nja....


FASYA..Dia ni betul² berubah 100%..dia sama la ngan aku..Masa skola dulu, aku , dia, ayu,dayah, aimi ni ala² tomboy aka pengkid..aku tul² xsangka..sungguh ayu dia skang..cantik gila dia..Dia ada taget nk kawin lagi 3tahun..bgus tul cita² kawan aku sorang ni..

(sya, ko igt x, masa korang potong ramb
ut aku kat dalam tandas masa kita ponteng class tu..Pastu cikgu displin pn habsah kejar kita..Abis tobek rambut aku..)hahaha..kenangan x leh lupa..

0 ulasan: