BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, 23 April 2009

BARU Beli SLINGBAG




Arini gov kan dah Gaji.Aku pun Ape lagi SHopin mopin laa..Itukan hobi aku..Aku nk cari beg arini.So aku pk² nk beli Sling beg.

Aku ni Bukan suka sangat memilih.asalkan berkenan aku beli je,xyah pk panjang..Beg yg aku cari selama ni dah jumpa..Aku Beli SLING bag. Cantik,Comel,Mudah di bawak, boleh muat PDA ,HP nokia aku, Wallet PRADA , mini perfume, lipglos n pen..

Yehaaaa....
ni la dia sling beg yg aku beli.Xyah g g utk dapatkan beg ni.Cuma layari blog ni je..

http://idamanbalqis.blogspot.com utk aku dapatkan SlingBag ni..khikhikihi.Murah jer.Tengah gawat² ni, aku kena berjimat. So,kena la cari yg murah² saje...



Aloha.Sling Bag baru aku..

3 ulasan:

reza nani berkata...

waahh lajunye dia update blog hehehe

shawLycious berkata...

hi come and have a look at my pretty Tie Rack scarves and ties
i post them directly from the UK :)

http://shawlycious.blogspot.com/

xoxo,
nurul

ADLIN ALAWI berkata...

khikikii..SAje je nk update blog ni..Bosan ..tu yg xde keja..dok layan blog jer arr...khkhikhi